[Gelistirici] 2009 Prealfa 4

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Mayıs 2009 Çar 12:12:01 EEST

On 24 May 2009 Pazar 17:33:11 Emre Erenoglu wrote:

> Onur Hocam, bu surumde
> 1) Grub'un vda (virtio disk)'e kurulamama sorunsalini asmaya vaktin oldu
> mu?

 Redhat'in yaptığı değişikliğe baktım, bizim için yeterli değildi. Şu anda
sadece grub-install a aygıtı tanıma desteği eklemişler [1]. Ben içeride grub
komutunun da virtio aygıtları tanıması için birşeyler ekledim [2]. Arada bonus
olarak grub a device.map incelerken EDD den faydalanma desteği de ekledim [3]

 Deneme şansım olmadı ama grub da bu konuda yapılabilecek başka bir şey
bulamadım, düzelmiş olmalı artık.

[1]
http://svn.pardus.org.tr/pardus/2009/devel/system/base/grub/files/virtio_blk_support.patch
[2]