[Gelistirici] [Fwd: [paketler-commits] r68954 - 2009/devel/desktop/misc/shared-mime-info/files]

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Mayıs 2009 Sal 23:09:46 EEST

Selam,

Bugün Gökçen ile uzun bir uğraş sonucu firefox'taki indirme yöneticisinde neden dosyaların çift tıklanarak kendilerinin ve sağ tıklayıp "Bulunduğu dizini aç" diyerek dizinlerinin açılamadığını bulduk.

gnome-vfs gereksiniminin yanısıra aşağıdaki pakette defaults.list isimli bir dosya bulunuyor diğer dağıtımlarda.
Fedora ve Mandriva'nın dosyalarını ekledim, pardus'unkini Mandriva'dan kopyalayarak sadece 3-5 şeyi gwenview'a değiştirdim.

Bu dosyayı hazırlamamız lazım 2009 için.

Her mimetype'a öncelik sırasına göre desktop dosyası veriliyor. Desktop dosyası

/usr/kde/4/share/applications/kde4/gwenview.desktop

ise mesela

kde4-gwenview.desktop

yazılıyor. Böylece eşleştirme yapılıyor.