[Gelistirici] pisi'de arama ve bulamama?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 19:26:01 EEST

2009/5/26 Ceyhun Asılkazancı <ceyhunasilkazanci at gmail.com>:
> kesinlikle katılıyorum. Sadece description etiketlerini düzenlemek bile son

Bu "sadece" hiçbir zaman ulaşamadığımız hedeflerden oluyor :)

<description>lar bugüne kadar hiçbir zaman tam anlamıyla istediğimiz
gibi olamadı, hatırlayabildiğim kadarıyla.

Benim önerdiğim sistem biraz daha farklı aslında. Paketlerin,
Firefox'daki yer imleri gibi ya da Delicious kayıtları gibi
etiketlenebilmesinden bahsediyorum. Örneğin kdegames için şöyle
birşey:

<tags>games backgammon chess sudoku mines kde qt</tags>

Ya da kdebase:
<tags>kate kwrite kalculator kwallet editor calculator kde qt</tags>

Ayrı bir yerde çeviriler:
games : oyunlar
backgammon : tavla
chess : satranç
calculator : hesap makinesi
editor : editör

gibi.

Paket açıklamalarını bu hale getirmeye çalışmak -bana göre- etkin bir
çözüm değil, çünkü:
1. Bugüne kadar bütün paket açıklamalarının elden geçmesi mümkün olmadı,
2. Açıklamaları paragraflar dolusu hale getirmek gerekir,
3. Açıklama ile paket içeriği farklı şeyler.