[Gelistirici] Paket sayfalarinda lspisi ciktilarini gormek

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 20:17:47 EEST

2009/5/24 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> Bu "dikkate alınıyorsa" lafına takıldım ben.
>
>  Ortada istek girilen bir yüksek otorite falan yok ki. Bir seri güzel
> fikir var, bütün kodlar uludag/trunk da duruyor. Birileri bu isteklere
> cevap verecek şekilde ilgili değişiklikleri yaparsa hepimiz kullanmaya
> başlayabiliriz. Olay bundan ibaret.

Hm. Anladım anlamasına da Onur abi, benim gibi Pardus'a kod açısından katkı
yapmak isteyen arkadaşlar öyle ya da böyle (adına otorite denmese de) bir
rehbere ihtiyaç duyuyor. Yani, biri çıkıp "Gökmen işte kodlar, işte belge.
Şurada da aldığımız birkaç notlar var ki bu notları okursan neyi nasıl
yapacağını ve hangi yolun daha pratik olacağı konusunda kafanda bir şeyler
belirecektir. Gerisi senin (kod) sanatına kalmış." denirse hem kimse
birilerinin bir şey yapmasını beklemez, hem de geliştirme süreci biraz daha
hızlı işler.

Durum böyle olunca ne oluyor? Ozan kodlara bakınıyor, Serdar kurcalıyor, ben
de sınavlardan sonra bolca bir vakte sahip olacağım için muhtemelen kodu
anlamaya çalışacağım tabi yapabileceğime inanırsam =) Yani on kişi baksa
koda, sekizi muhtemelen işin içinden çıkamayacak. O sebeple de bir rehbere
ihtiyacımız var.

Bir de "dikkate alınıyorsa" lafımın arkasında herhangi bir art anlam veya
şikayet yoktur. O konuda senden gereken cevabı da ikinci paragrafta aldım,
sevindim de =)

Kolay gelsin.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net