[Gelistirici] texlive depo ve paketler

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 19:10:03 EEST

24 May 2009 Pazar günü (saat 15:31:18) semen cirit şunları yazmıştı:
> Selamlar,

>  texlive paketlerinin bir bileşen halinde durması daha mantıklı geliyor
> yine de, texlive yerine başka bir uygulama geldiğinde, direk depodan
> bileşen olarak atabiliriz ve daha kolay olur diye düşünüyorum,

Eğer birgün texlive'ın yerine başkası gelirse, live bileşenini atmak yerine,
tercihimizi live diye bir bileşen oluşturmamaktan yana kullanıp böylece hiç
bileşen atmadan sadece paketin adını değiştirip replaces yazmakla
kurtulabiliriz. Bileşen silmek bana mantıklı gelmiyor. Bu yüzden genel bir
isim olmalı bence, hepsinin atası tex gibi. Önerimi de bu doğrultuda yaptım.

> Mesela günün birinde başka bir tex uygulamasının dökümanı bu doc bileşeni
> altına girer ise ayıklamamız daha zor olur.
> adını belki değiştirebiliriz.

Paket isimleri zaten texlive-* diye başladığı için ayıklamakta sıkıntı
çekmeyiz.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>