[Gelistirici] 2009 Prealfa 4

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 17:33:11 EEST

2009/5/22 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Kendileri en güncel paketlerle her zamanki adreste hazır.
>
>  http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/ikibindokuz/iso/<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Eonur/ikibindokuz/iso/>
>
>  Bildiğimiz sorunları;
>
>  Yalı çevirilerinde ufak bir titreme var, metinlerin bir kısmı
> İngilizce bir kısmı Türkçe çıkıyor
>
>  Virtualbox altında kernel modüllerinden biri yüklenirken sorun
> yaşanıyor, ancak bu durum kurulumu etkilemiyor

Onur Hocam, bu surumde
1) Grub'un vda (virtio disk)'e kurulamama sorunsalini asmaya vaktin oldu mu?
2) lvm2 ve raid destegi var mi? (olacak mi?)

lvm ve raid destegi 2009'da da gelmeyecekse bari ben de disklerimden bu lvm
ve raid olayini ucurayim, tek kullanan benmisim gibi hissediyorum cunku :)

Tesekkurler,

--
Emre