[Gelistirici] Paket sayfalarinda lspisi ciktilarini gormek

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 16:10:37 EEST

2009/5/24 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> Bu "dikkate alınıyorsa" lafına takıldım ben.

ben gökmen'in yazdığından şöyle anladım, geliştirici topluluğun (i.e.
geliştirici listesini takip eden insanların) yeteri kadar dikkatini
çekmiyor, ya ilgisizlikten ya da insanlar önemli olduğunu düşünmediği için
dikkate alınmıyor.

>  Ortada istek girilen bir yüksek otorite falan yok ki. Bir seri güzel
> fikir var, bütün kodlar uludag/trunk da duruyor. Birileri bu isteklere
> cevap verecek şekilde ilgili değişiklikleri yaparsa hepimiz kullanmaya
> başlayabiliriz. Olay bundan ibaret.

aslında onu soracaktım ben de, ilk thread'i yazmadan önce uludag deposunda
bakınıp da bulamamıştım paketler.pardus.org.tr'yi.
şimdi tekrar baktım, alakalı olabileceğini düşündüğüm iki directory var:

https://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/web/
403 Forbidden veriyor.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/web_araclari/
buradaki kodların bazıları kullanılıyor olabilir (tam emin değilim)

ama paketler.pardus.org.tr web sitesinin kaynak kodlarının nerde olduğunu
göremedim. Gözümden kaçtıysa özürler. Bu sitenin işleyişi nasıldır, nerde
çalışıyor, dışarıdan değiştirmemiz mümkün müdür? sanırım admin olarak Taner
daha iyi cevap verebilir bunlara.

Bu bilgilere erişebilirsek vakit buldukça yararlı olacağını düşündüğüm
eklemeleri paketler/packages.pardus.org.tr'ye yapmak isterim.

--
- Serdar Dalgic