[Gelistirici] pulseaudio

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Mayıs 2009 Paz 14:33:24 EEST

On Tue, 19 May 2009 00:36:57 +0300
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Merhaba,
>
>  Nedenini bilmiyorum ama pulseaudio dan ses çıkmıyor bende. En son
> cuma ya da cumartesi çıkıyordu. Açılışta KDE4 sesleri gelmiyor
> (açılış sesleri, sesleri dene demem vs. hepsinde, phonon-* kurulu, ilk
> kurduğumda çıkıyordu sorun yoktu). MPlayer vs. ile de pulse a
> bağlandığımda her şey normal gözüküyor ama ses çıkmıyor.

 Güncellemeleri tamamladıktan sonra sorun halen deam ediyordu (bir kaç
kere sistemi başlatıp denedim). KDE ye girip sadece pulseaudio yu
öldürüp çıktım, bilgisayarı baştan başlattım. Hiç yoksa 10 kere baştan
başlatmışımdır, sorunu artık tekrarlayamıyorum.

 ksm yüzünden olabilir mi diye düşünüyorum, daha önceden açık olan
pulse kaydı tutup pulse ı fazla erken başlatıyor olabilir mi ? (a.k.a
race condition)