[Gelistirici] 2009 Prealfa 4

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
24 Mayıs 2009 Paz 01:04:25 EEST

Cumartesi 23 May 2009 günü (saat 21:19:42) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> konsoldan çalıştırınca niye çöktüğünü anlatıyor genelde, eksik gstreamer
> plugini hatası veriyor. gst-plugins-good'u yazdık mı bagımlılık olarak
> hatırlamıyorum ama onu yükleyince düzelmesi lazım.

Evet, yazdık. Aslında debug paketlerini de kullanabilirsek çok güzel olur,
insanlar kurup backtrace yollarlar, ben bahsedilen her çökme hatasını
tekrarlayamıyorum. Son commit'lerle, KDE 4.3'teki drkonqi'yi aldım, çok daha
insancıl ve kalifiye bir çökme ekranımız var artık :) Hem backtrace'leri daha
iyi parse ediyor, hem de doğrudan dosyaya kaydetme/hata raporlama gibi
seçenekleri var.

Tam da şu aşamada debug paketlerine çok ihtiyacımız var, backtrace'te görülen
kitaplıklar hangi paketten geliyorsa, o paketin debuginfo paketini kurup
düzgün backtrace alabilecek herkes, ve bize gönderebilecek.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer