[Gelistirici] 2009 Prealfa 4

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
23 Mayıs 2009 Cmt 20:33:10 EEST

23 May 2009 Cumartesi günü (saat 20:20:20) Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> 23 May 2009 Cumartesi günü (saat 20:16:36) H. İbrahim Güngör şunları
yazmıştı:

> phonon backend'i kurulu olmayınca kapanıyor, çökmüyor aslında. phonon-xine
> ya da phonon-gstreamer kurunca normale dönüyor.

Gökçen'in listeye yazdığı "phonon'u bölüyorum" mailinden sonra backendleri
kurduğumda sorun yoktu. Backendleri ilk kurduğumda, hatta bir kaç gün sonra
dahi ses çıkıyordu. Sonradan çıkmamaya başlamıştı. Şimdi sorun yok.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>