[Gelistirici] 2009 Prealfa 4

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
23 Mayıs 2009 Cmt 15:48:35 EEST

23 Mayıs 2009 Cumartesi 00:17 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>yazdı:

>  Merhaba,
>
>  Kendileri en güncel paketlerle her zamanki adreste hazır.
>
>  http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/ikibindokuz/iso/<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Eonur/ikibindokuz/iso/>
>
>  Bildiğimiz sorunları;
>
>  Yalı çevirilerinde ufak bir titreme var, metinlerin bir kısmı
> İngilizce bir kısmı Türkçe çıkıyor
>
>  Virtualbox altında kernel modüllerinden biri yüklenirken sorun
> yaşanıyor, ancak bu durum kurulumu etkilemiyor

* cd'de system.devel gelmiyor. (Son kullanıcının da ihtiyacı yok zaten).
"pisi emerge  xyz" yaptığımız zaman
system.devel'i kumak istiyor. Buraya kadar sorun yok. Gelen soruya evet
dediğim zaman, başka bir yerde pisi nin
çalıştığını ve kurulum yapamayacağını söylüyor. El ile system.devel'i kurdum
ve emerge sorunsuzca tamamlandı.

* PolicyKit auth ekranındaki kodlama sorunu düzelmiş :)

Şimdikik bu kadar, kullanılabilecek kadar iyi bir sistem prealfa4.