[Gelistirici] CD bağlama sorunu

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
23 Mayıs 2009 Cmt 02:08:30 EEST

Fatih Aşıcı wrote:
> USB stick'lerde bir sorun yaşamıyorum ben ama. Sadece CD'lerde bu sorun var.
> Sadece hal'ı downgrade etmek de işe yaramıyor.

Downgrade çözüm değil çünkü downgrade edince HAL'ı libvolid kullanan
sürüme dönmüş oluyorsun ancak artık libvolid yok udevin içinde.. İkisini
birden revert etmek lazım. USB stickteki dosya sistemin nedir? vfat ile
formatlayıp dener misin?

launchpadde açık hata var ancak ilgilenen olmamış, ben biraz gdb ile
falan baktım, dosya sistemi tipini almaya çalışırken patlıyor gibi
duruyor. Mail attım şimdi..