[Gelistirici] Çakışan paketlerin kaldırılma sırası

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
22 Mayıs 2009 Cum 11:29:21 EEST

Perşembe 21 May 2009 günü (saat 23:17:54) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Selamlar,

Selam,

> [...]
> ilgili hatalar bastı. Meğer /bin/mount kırılmış. e2fsprogs paketi ikiye
> bölünmüş ve yeni alt-paket eski sürüme conflict ettiği için pisi, paketleri
> indirmeden önce e2fsprogs paketini kaldırmış. Ben de indirmeyi yarıda
> kestiğim için /bin/mount başta olmak üzere çoğu paket kırılmış. Çalışan CD
> ile chroot yaparak düzelttim.
>
> Pisi'nin çakışan paketleri tüm güncellemeleri indirdikten sonra kaldırması
> daha doğru olmaz mıydı? CTRL-C ile kesmek bir yana ağ bağlantısı da
> kopabilirdi ve bağlantıyı yeniden kurmak için gerekli uygulamalar da

pisi up ile mi yoksa pisi it ile mi bu durumla karşılaştın. Upgrade'de
indirme işlerini bitirdikten sonra conflict kaldırmayı yapıyor gibi görünüyor,
Install için de aynı şekilde yapmaya çalıştım, test ediyorum şu an.

- Faik