[Gelistirici] 2009 ve TeX Live

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
22 Mayıs 2009 Cum 01:00:35 EEST

Selamlar,

2009 için hala TeX Live'a geçilme düşüncesi var mı?

Biliyorum, Semen TexLive'ı paketledi ve uzun uğraşlar verdi fakat 2009
üzerinde test edemedik ikili paketler olmadığı için. Sürüm takvimimiz de belli
olduğuna göre, eğer hala TeX Live'a geçilmesi düşünülüyorsa biran önce
review'dan geçirip test etmeye başlasak diyorum. Ben elimden geldiğince yardım
etmeye hazırım bu konuda.

Semen sen ne diyorsun, paketler hazır mı? Ne yapalım bunu :)
--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>