[Gelistirici] synaptics

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Mayıs 2009 Sal 23:48:58 EEST

On Tue, 19 May 2009 15:01:45 +0300
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar,
>
> xorg-input-synaptics'in 2. sürümü ile sürücünün öntanımlıları
> kullanılacak şekilde bir değişiklik yaptım.
>
> Alps, Synaptics, Apple, ... touchpad aygıtları için imleç hızını, tap
> süresini vs  test edebilirsek çok iyi olur. Bir sorun çıkmazsa bu
> şekilde bırakmayı düşünüyorum.

 HP DV2000 de (synaptics) bu güncellemeden önce touchpad çok yavaştı,
kernel e psmouse.proto=exps vererek hızlandırıyordum ama fazla
hızlı ve "jumpy" idi.

 Şimdi bu güncelleme ile psmouse.proto=exps vermeye gerek yok ama
touchpad hala fazla hızlı.

I: Bus=0011 Vendor=0002 Product=0007 Version=01b1
N: Name="SynPS/2 Synaptics TouchPad"
P: Phys=isa0060/serio4/input0
S: Sysfs=/devices/platform/i8042/serio4/input/input6
U: Uniq=
H: Handlers=mouse1 event6
B: EV=b
B: KEY=6420 0 70000 0 0 0 0 0 0 0 0