[Gelistirici] [paketler-commits] r68307 - 2009/stable/multimedia/library/gst-plugins-bad

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
19 Mayıs 2009 Sal 14:56:04 EEST

Gökçen Eraslan wrote:
> 19 May 2009 Salı günü (saat 14:28:27) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Aslında uğraşmaya başlamışken, good-bad-ugly'yi de kendi içinde bölsen diğer
> dağıtımlar gibi? Zira phonon backendi olarak GStreamer kullanmaya devam
> edersek hiç ihtiyacımız olmayan şeyleri de CD'ye almak zorunda kalabiliriz.

- bad zaten bağımlılığımız değil phonon'da,

- base paketi fedora bölmemiş, mandriva cdparanoia, gnomevfs ve
libvisual olarak 3'e bölmüş. cdparanoia zaten cd'de, k3b'nin
bağımlılığı. gnomevfs bizde açık değil. libvisual da paket olarak 139kB.
Bölmek çok anlamlı gelmedi. base zaten CD'de bu arada.

-good bağımlılığımız, paket boyutu toplam 720kB. Daha önce CD'de
olmasını gerektiren bir durum görünmüyor 2009 deposunda. Fedora
bölmemiş, Mandriva ayırmış. Mandriva'nın ayırdıklarından bir kısmı
CD'de. Diğerleri de wavpack, libcaca, aalib, libsoup falan. Bu kadar
granüler bölmek de hiç anlamlı gelmedi bana, tek So dosyası olarak bir
sürü plugin..

Bir de öyle bir şey ki bu pluginler, atıyorum 1 sonra release'de
böldüğümüz bir plugin good'dan, bad'e; bad'den good'a geçebiliyor. Bu
sefer o paket uçup gidecek, replaces vs.vs.