[Gelistirici] Pardus 2009'daki Mtools paketi hakkında

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
18 Mayıs 2009 Pzt 21:35:38 EEST

2009/5/18 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Aklıma yeni geldi, devel deki syslinux la deneyebilir misin yine sorun
> oluyor mu ? Belki sorun mtools da değildir, yeni syslinux da yeni mtools
> a özel bir şey yapıyordur.

*genovo syslinux #* pisi info syslinux
Yüklü paket:
Ad: syslinux, versiyon 3.80, sürüm 13, inşa --

*genovo syslinux #* pisi info mtools
Yüklü paket:
Ad: mtools, versiyon 4.0.10, sürüm 7, inşa 1
*
genovo syslinux #* syslinux /dev/sdc1
Syntax error at line 3 for drive S: column 2 in file
/tmp/syslinux-mtools-dDQCY7: unrecognized keyword
syslinux: failed to create ldlinux.sys

Yani sonuç aynı. Yeni syslinux'un sürümünü aynı bırakıyorum, eski mtools
paketini yüklüyorum:

*genovo syslinux #* pisi info mtools
Yüklü paket:
Ad: mtools, versiyon 3.9.11, sürüm 6, inşa 2

*genovo syslinux #* syslinux /dev/sdc1
*genovo syslinux #* ls /media/disk/ld*
/media/disk/ldlinux.sys

Bende durum budur =/