[Gelistirici] [2008][ACK/NACK] 20090518

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
18 Mayıs 2009 Pzt 14:01:11 EEST

2009/5/18 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

> Merhaba / Hi;

Selamlar / Ahoi ;

> bashdb-4.0.0.3-2-2.pisi

ACK

eclipse-pydev-1.4.4-15-2.pisi

This package is seen to be on me, Mete seems to maintain eclipse-* packages;
currently I have no interest on eclipse-pydev package, anyone eager to
maintain eclipse-pydev is encouraged to undertake it.

eclipse-pydev paketi benim üzerimde gözüküyor ama bu paketle artık
ilgilenmiyorum. diğer eclipse-* paketleri (biri hariç) Mete'nin üzerinde,
Mete ya da bir başkası (son güncellemeleri yapan Ozan mesela =) ) bu paketle
ilgilenmek istiyorsa alabilir, belirteyim dedim.

iyi çalışmalar..

--
- Serdar Dalgic