[Gelistirici] [Uludag-commits] r22806 - trunk/mudur/bin

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Mayıs 2009 Pzt 12:32:32 EEST

Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;

> Bundan o kadar emin değilim - ben başka bir projede modul desteği olmayan bir
> kernel kullanacağım mesela :-)

Tamam geri aldım bunu.

Soru 2:

def localMount():
    if os.path.exists("/proc/bus/usb") and not
os.path.exists("/proc/bus/usb/devices"):
        gid = None
        for line in file("/etc/group"):
            if line.startswith("usb:"):
                gid = line.split(":")[2]
                break
        ui.info(_("Mounting USB filesystem"))
        if gid:
            run("/bin/mount", "-t", "usbfs", "usbfs", "/proc/bus/usb",
"-o", "devmode=0664,devgid=%s" % gid)
        else:
            run("/bin/mount", "-t", "usbfs", "usbfs", "/proc/bus/usb")

usb grubunu biz removable olarak değiştirdiğimiz(..) için zamanında, o
grubu da eklemiyoruz baselayout'ta. Bu durumda yukardaki fonksiyonun "if
gid:" kısmına girmesi asla mümkün değil. usbfs'i devmode= ve devgid=
olmadan bağlamanın bir zararı/yararı var mı bilmiyorum.

Bu grup adı değişiklikleri her noktada bela çıkartıyor başımıza, ancak
bu saatten de baselayout'ta insanların gruplarını tekrar migrate etmek
çok sakat, iyi test edilmesi lazım.

İstemediğim halde bu gruplarla devam edeceğiz gibi duruyor..