[Gelistirici] 2008'de delta kullanımı

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
18 Mayıs 2009 Pzt 09:09:20 EEST

Merhaba;

Sunday 17 May 2009 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Bu sayı delta paketleriyle yaklaşık 64'e düşüyor.

Beklediğimizden az düşüyormuş ama arada kernel var security, onun deltası
yok :-(

Bu hafta içinde bunu halletmek planlarım arasında, stay tuned - stable depoya
alırken yapılacak işlerle ilgili ufak bir sorun kalmıştı diye hatırlıyorum.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]