[Gelistirici] Pisi de istenmeyen güncellemeler

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
18 Mayıs 2009 Pzt 01:15:00 EEST

Merhaba;

Ekran kartı sürücüsünden dolayı 2009 üzerinde kernel 2.6.28 kullanmak
zorundayım. Kerneli derlerken sürüm numarasını özellikle 1000 yaptım. Ama her
güncelleme yapmak istediğimde kerneli indirip kurmaya çalışıyor.

bankai stable # pisi up -x kernel

Bu paketler yükseltilecektir: kernel cursor-theme-oxygen-black module-lirc
cursor-theme-oxygen-white lirc module-uvcvideo

bankai stable # pisi info kernel
Yüklü paket:
Ad: kernel, versiyon 2.6.28.10, sürüm 1000, inşa --

-x parametresi ile de engelleyemiyorum bu durumu.