[Gelistirici] 2009 pardus-python yukseltmesinde hata

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
17 Mayıs 2009 Paz 09:34:07 EEST

17 May 2009 Pazar günü (saat 01:32:52) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> fsck yapılmadan önce splash verbose moda geçiriliyor. Splash açık beklemesi
> söz konusu değil yani.

mudur fsck yaparken splash'i verbose yapıyor evet, ama fstab'daki flag 1'se ve
tune2fs'le yapılan ayara göre fsck zamanı gelirse (ki ben zaten bundan
bahsediyorum) o zaman splash açıkken fsck yapılıyor.

Denemek isteyenler için:

tune2fs -c 30 /dev/sda1 (30 mount'ta bir fsck yap)
tune2fs -C 35 /dev/sda1 (mount edilme sayısını 35'e ayarla)
reboot

--
Gökçen Eraslan