[Gelistirici] Contrib deposunun düzenlenmesi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
16 Mayıs 2009 Cmt 22:23:37 EEST

Türker Sezer wrote:

> Bu alınacak paketler listesini dört gözle bekler oldum. Bunları
> belirlesek de depoyu oluşturabilsek keşke. Tabii bunun için de depo
> politikalarının listeye yazılması gerekiyor önce. Bu konuda benden
> kocaman bir ping.

Alınacak paketler, deponun oluşturulabilmesi için bir engel teşkil
etmiyor bence, şu ana kadar 3-5 paket zaten aldık contrib'den 2009'a,
yapmadığımız bir şey değil. Ayrıca almayı düşündüğümüz ve aldığımız
paketleri almamız gerektiği için alıyoruz, yoksa "contrib bunun yeri
değil" diye aldığımız bir paket olmadı henüz d-feet dışında.

Politika hakkında 1-2 toplantı yaptık, zor da olsa kağıda bir şeyler
döktük ancak tam da oturtamadık. Bu hafta içinde Ekin ve Onur'la tekrar
görüşüp, buraya gerekli bilgilendirmeyi yapabiliriz diye ümit ediyorum.

İyi akşamlar.