[Gelistirici] 2009 pardus-python yukseltmesinde hata

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
16 Mayıs 2009 Cmt 19:36:18 EEST

15 May 2009 Cuma günü (saat 21:39:59) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Bir kac gundur yukseltme yapmadigim Pardus 2009 sistemimi simdi pisi
> up yapayim dedim ama pardus-python paketinde bir patlama oldu. Hata
> ciktisi asagida.

DBus'ın yeni politika sisteminden kaynaklanıyor bu, servislere ait politika
dosyalarında, servise herkesin mesaj gönderebilmesine izin veren bir kayıt
bulunmak zorunda artık. COMAR'a ait politika dosyasında, bu dosya yerinde
bulunsa dahi arada bir gönderdiğin hatayı veriyor DBus.

Bir kez karşılaştım, tekrar "pisi up" dediğimde politika dosyalarına
ellemediğim halde bu sefer sorunsuz devam etti işlem.