[Gelistirici] kernel*117'den sonra gariplikler ?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
16 Mayıs 2009 Cmt 14:09:38 EEST

Fatih Aşıcı wrote:
> [...]
Apparmor gibi default olarak aktive olmayıp, elle aktive edileceğini
düşünerek açtığım TOMOYO security framework desteği yüzünden oldu
sanırım bunlar.
pardus-python'un patlaması bundan değildir eğer o sırada bu kernel ile
açılmamışsa sistem.

Değişikliği geri alip tekrar merge etmek sorun değil de, pisi paket
kurabiliyor mu? Nasıl yapacağız?