[Gelistirici] kernel*117'den sonra gariplikler ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
15 Mayıs 2009 Cum 22:49:18 EEST

Kernel*-117'nin de olduğu son güncellemelerden sonra bir dizi gariplik baş gösterdi.

1.Açılışta konsolda kalıyor, X'i göremiyorum. Network profilini yükleyemiyor ayrıca Sistem Günlüğü
başlatılamadı gibi bir hata veriyor.  Root olarak login olup kdm veya xdm denediğimde login ekranı
geliyor ama ne fare ne klavye çalışmıyor.

2. Sistemden hiç bir şekilde ses çıkmıyor artık. Phonon, phonon-xine, phonon-gstreamer paketlerinin
hepsinin yüklü ve hem xine hem de gstreamer ile ses yok. Burada diğer aygıtları kapatıp sadece
PulseAudio Sound Server'ı görünür kılmak doğru mu emin olamadım. Pulse bir şekilde çalışmayınca ne
olacak ?

3. System Settings'te History Manager simgesi yok ve History Manager çalışmıyor. KCModule'Factory
türünde seçilen bileşen oluşturmayı desteklemiyor diye bir uyarı çıkıyor.
---
Mehmet Nur Olcay