[Gelistirici] firefox 3.5b4 antialiasing

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
14 Mayıs 2009 Per 19:36:06 EEST

14 May 2009 Perşembe günü (saat 17:06:09) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
> Firefox 3.5b4 güncellemesiyle, 2009 model firefox'un antialiasingi bozuldu
> yine bende. Daha önce 2008 için de olmuştu benzer bir şey. Aynı sorunu
> yaşayan var mı, benim sistem ayarlarımdan mı kaynaklı ?

Evet xulrunner ile birlikte gelen cairo'ya geçtik, orada LCD filter yaması
olmadığından kaynaklanıyor bu büyük ihtimalle. Çözmeye çalışıyoruz.

Fırsatınız varsa, Firefox'un sağladığı 3.5b4 binary'lerini deneyip nasıl
göründüğünü söylerseniz çok iyi olur.

> Bu vesile ile: prealfa için hata kayıtları açıyor muyuz yoksa listede mi
> tartışıyoruz sadece ?

Bence listeye yazalım şimdilik sadece.

--
Gökçen Eraslan