[Gelistirici] Güncel prealfa intel ses kartı sorunu ?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Mayıs 2009 Per 22:22:18 EEST

2009/5/14 Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr>

> 14 May 2009 Perşembe günü (saat 16:51:52) Mehmet Nur Olcay şunları
> yazmıştı:
>
> En son phonon update'iyle değişien bir şey oldu mu bunda?

Phonon'un default olarak Pulseaudio kullanmasi gerekmiyor mu? Pulseaudio
once baslayip Alsa cihazini ele geciriyordur, Phonon kullanamayip dert
yaniyordur ki zaten kullanamamasi gerekiyor.

Pulse'in Alsa'daki sanal cihazi yaratilmamis veya default olarak
ayarlanmamis olabilir mi? (sevmem sahsen bu sanal cihazi ya, kulagi tersten
gostermek oluyor...)

Ses kartinin duzgun calisip calismadigini konsola dusup KDE'yi kapatip aplay
veya speaker-test ile deneyebilirsiniz.

--
Emre