[Gelistirici] firefox 3.5b4 antialiasing

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Mayıs 2009 Per 17:16:56 EEST

On 14 May 2009 Perşembe 17:06:09 Mehmet Nur Olcay wrote:
> Firefox 3.5b4 güncellemesiyle, 2009 model firefox'un antialiasingi bozuldu
> yine bende. Daha önce 2008 için de olmuştu benzer bir şey. Aynı sorunu
> yaşayan var mı, benim sistem ayarlarımdan mı kaynaklı ?
>
> Bu vesile ile: prealfa için hata kayıtları açıyor muyuz yoksa listede mi
> tartışıyoruz sadece ?

 Bende de kötü görünüyor, dizüstümde çok kötü (kurcalayamadım fazla) ama
masaüstü bilgisayarımda memnunum. Ekran / ekran kartı / DPI gibi şeyler
giriyor işin içine, herkeste aynı şekilde çıkmıyor.

 Masaüstü bilgisayarımda sorunu düzeltmek için /etc/X11/xorg.conf u şu şekilde
yazdım

Section "ServerFlags"
EndSection

Section "Device"
    Identifier  "VideoCard"
    Option "DPI" "96x96"
EndSection

 System settings de yazıtipi ayarlarında da "96 DPI'a zorla" seçip yumuşatmayı
Etkin yapıp alt piksel gölgelemeyi açtım.

 bunları yapıp bilgisayarını baştan başlatsana nasıl durum ?