[Gelistirici] 2009 katkı deposu?

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
14 Mayıs 2009 Per 15:13:45 EEST

2009/5/14 Özgür KURU <ozgurkuru at gmail.com>:
> 2009 katkı deposu ne zaman açılacak? Bellirli bir tarih var mıdır?

Yeni paket/bileşen listesini geçtiğimiz hafta tamamladım ve listeye
konuyla ilgili bir mail attım. Daha sonrasında gelen feedbacklere göre
de listeyi elden geçirdim.

Onur listenin son halini gözden geçirdikten sonra devel->2009/devel
taşıma işini yapacak. Contrib deposunda herhangi bir bileşene özel
olarak öncelik vermemiz gerekmediğinden (system.base/system.devel vb.)
taşıma işleminden hemen sonra paketleri 2009'a geçirebiliyor olacağız.

Türker