[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
12 Mayıs 2009 Sal 01:49:45 EEST

On Tuesday 12 May 2009 00:39:00 you wrote:
> Kurulumu sorunsuz bitirip sistemi yeniden başlattığımda grubun kurulmamış
> olduğunu gördüm. 2008 grubu turuncu turuncu duruyor, 2009 girdisi yok. Root
> ile 2009 kurulan bölüme(PARDUS_ROOT1) girmeye çalıştığımda da "is not a
> valid NTFS" .. "NTFS signature is missing" vs diyor.

Bu kısım 2008 sistemde /etc/fstab da ntfs olarak tanımlı olmasından kaynaklı imiş. ext3 ile kurulumu
yeniden yaptım, yine grub kurulmadı, 2008 sistemde /etc/fstab içinden dizini ext3 olarak düzelttim,
2008 sistemde elle mount edebiliyorum şimdi.

2008 grub.conf u elle editleyip 2009 için gerekli girdileri ekledim, restart yapıp 2008 grubunda
2009'u seçince "Can not mount device " diye bir hata verdi yine.

Elle grub kurma gayretlerim is şöyle sonuçlandı:

grub> root (hd0,6)
grub> setup (hd0)
Error 17: Cannot mount selected partition

---
Mehmet Nur Olcay