[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
12 Mayıs 2009 Sal 00:39:00 EEST

Kurulumu sorunsuz bitirip sistemi yeniden başlattığımda grubun kurulmamış olduğunu gördüm. 2008
grubu turuncu turuncu duruyor, 2009 girdisi yok. Root ile 2009 kurulan bölüme(PARDUS_ROOT1) girmeye
çalıştığımda da "is not a valid NTFS" .. "NTFS signature is missing" vs diyor. Konsoldan root ile
grubu çalıştırıp partitionlara baktım, unknown filetype diyor 2009 kurulan bölümler için. ext4
biçimlendirmede bir sorun oldu ama nedir anlayamadım.

Kurduğum dizinler daha önce ntfs idi, acaba YALI biçimlendirirken birşeyleri gözden mi kaçırdı?

---
Mehmet Nur Olcay