[Gelistirici] aMSN --as-needed sorunu

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
11 Mayıs 2009 Pzt 23:45:21 EEST

2009/5/11 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:

> BTW, amsn kamera ayarlarından sorunsuz bir şekilde webcam'den görüntü
> alabildim.

2008'de de alınıyordu sanki, alınmıyor muydu? :)
Üstelik tüm windows messengerlarla sesli konusma da oluyor artıkın :)
Fakat bazı ses kartlarıyla alakalı bir sorun var. Eger bu şanssız
azınlıktaysan benim gibi sip.tcl'de elle ayar yapmak gerekiyor. Fakat,
sürüme düzeltecekler.
Bu arada as-needed patch'in olduğu gibi upstream tarafından merge
edildi :) Teşekkür ediyorlar :)

--
Murat Şenel