[Gelistirici] aMSN --as-needed sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Mayıs 2009 Pzt 23:22:16 EEST

2009/5/11 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Kullanıcı adımı parolamı yazıp giriş yap diyorum, TLS lazım diyor
> authentication için, download etmeye başlıyor
> progress bar falan çıkıyor. Sende çıkmıyorsa, yazılmamış eksik bir
> runtime dep olabilir bende yüklü olmayan.

Konu ile ilgili bir wiki:

http://en.gentoo-wiki.com/wiki/Antialiased_fonts_for_aMSN#TLS_cannot_be_found

Genelde anti-aliased fonts ve svn versiyonu kullaniliyorsa, tls
bulunamayabiliyormus, bu TLS'in ilgili tcl ile derlenmis olmasi lazimmis:

http://linux.technoburger.net/amsn-antialiasing-tls-debian

Yukardaki sayfalar artik obsolete olmus olabilir, sadece bir fikir olabilir
diye yazdim.

--
Emre