[Gelistirici] aMSN --as-needed sorunu

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
11 Mayıs 2009 Pzt 20:34:04 EEST

Murat Şenel wrote:
> Selam,
>
> 2009/devel deposuna amsn'nin svn sürümünü ekledim. Bu sürümle
> ses/video konferans özelliği geliyor.
> Fakat, --as-needed ile derlenebilse de amsn açılmıyor. Upstream'le
> konustum fakat bilmiyoruz dediler :) Mandriva amsn-svn paketi için
> --as-needed'i iptal etmiş. Biz ne yapalım?
>
> Kolay gelsin,

Bir şeyler commit ettim, bende amsn yazınca açıldı, ama belki senin
açılmama dediğin başka bir yerde mi patlıyordu bilmiyorum. Yamasız
denemedim.

Bu arada paketin bağımlılıkları biraz kirlenmiş, plugins-bad'e sadece
runtime dep yazılmış, diğer dağıtımlar alsa-lib'e dep yazmış, vs.vs.
onları da
elden geçirirsen sevinirim.

tcl kütüphanesine linklenirken libtclstub8.5.a statik kütüphanesini
kullandığından undefined symbol'lerin en azından tcl için olanlarını
uçurmanın imkanı yok sanırım.

Ayrıca msn'e login olurken sistemde yok diye tls kütüphanesi indiriyor,
grr.. İlgili kütüphane mevcutsa dep yazılmalı ve bu auto indirme
kapatılmalı.