[Gelistirici] [2009] error: /root/2009/programming/library/libnotify/pspec.xml

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
11 Mayıs 2009 Pzt 18:45:06 EEST

Merhaba;

Monday 11 May 2009 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> Bu libnotify neden tekrar derlemeye tabi tutuldu? Zaten 2009 deposuna
> sorunsuz bir şekilde girmişti. Şimdi neden hata veriyor olabilir? Bu
> logların tam çıktısını alabilmemiz mümkün müdür?

Neden tekrar derlendiğini bilmiyorum ama buildfarmın ilk mailindaki sorunun
ne olduğunu size yazmıştım :

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-April/018581.html

İlgili linkteki log eksik değil ayrıca, farm ne yaptıysa orada yapıyor - ama
ilk hata zaten pisi'nin verdiği bir hata, dolayısıyla derleme logunda kendisi
yok - olsa olsa sebepleri hakkında fikir verebilir.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]