[Gelistirici] [paketler-commits] r67410 - in 2009/devel/system/base/kbd: . files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
11 Mayıs 2009 Pzt 16:26:17 EEST

11 May 2009 Pazartesi günü (saat 16:11:29) paketler-commits at pardus.org.tr
şunları yazmıştı:
> Author: fatih
> Date: Mon May 11 16:11:28 2009
> New Revision: 67410

(...)
> Log:
> * Bump to new release
> * Grab Mandriva and Fedora patches
> * Add more console fonts and keymaps

Bunu develden derleyip tty'daki klavye haritalarını test edebilir misiniz
acaba?

Önceden AdditionalFile olarak eklediğimiz keymap'leri eklemedim şimdilik.
Sorun çıkmazsa atacağım onları. Ayrıca € sembolünün her iki klavye türünde de
doğru tuş ile çıkıp çıkmadığını kontrol edebilirsek çok iyi olur. Ben Q ile
denedim; sorun görünmüyor.

Ne olur ne olmaz kurduktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatsanız iyi olur.