[Gelistirici] kurumsal

Burak Arslan burak.arslan at arskom.com.tr
11 Mayıs 2009 Pzt 12:27:13 EEST

selamlar,

uc sorum olacak:

1) ahenk kaynak kodunu aradim ama bulamadim, acaba henuz kaynak kodu
acilmadi mi? analiz dokumani / proje plani var midir? varsa, taslak
halinde olsa bile, bunu herkesle paylasmanin bir sakincasi var midir?

2) yerel aga pardus guncellemelerini yayacak bir daemon projesi var mi?
squid gibi caching sistemleri sanirim delta kullanildigi icin ise
yaramiyor. veya, pardus sunucularina rsync erisimi vb bir hizmet
dusunuyor musunuz? yine aradim ama sanirim bu konular hakkinda bir
dokuman yok.

3) bilmiyorum siz nasil diyorsunuz ama biz kurulmus bir linux'u
tar'layip bir baska makinaya aynen acmaya patates baski diyorduk gsu'de.
bu sekilde bir ozellestirilmis pardus dagitimi olusturmak icin (sanirim
yali apisini kullanmasi gereken) yapilmis ornek bir calisma var mi?

iyi calismalar,
burak