[Gelistirici] pavucontrol & gtk

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
11 Mayıs 2009 Pzt 00:04:05 EEST

libcanberra'nın da depoya girmesiyle pavucontrol paketini derledim ancak
çalışmıyor:

ozan at mecbuk ~ $ LC_ALL=C pavucontrol

(pavucontrol:17623): Gtk-WARNING **: Unable to locate theme engine in
module_path: "murrine",

(pavucontrol:17623): Gtk-WARNING **: Unable to locate theme engine in
module_path: "murrine",
terminate called after throwing an instance of 'Gtk::IconThemeError'
İptal edildi
ozan at mecbuk ~ $

archlinux'un bir hata girdisinde hicolor-icon-theme olmadığı için böyle
bir hata aldığını söylemiş bir kullanıcı başka bir pakette.

murrine uyarısıyla ilgili olduğunu sanmıyorum bu arada.

gtk-qt-engine, gtk-engines, gtk-kde4oxygenebidibidi paketleri yüklü.

Sistemde gtk veya genel olarak ikonlar ile ilgili bir şeyler eksik
olabilir mi? Gökçen, Burak?

İyi akşamlar.