[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 23:45:11 EEST

Selamlar,
Alıntı yapmadan Pardus 2009 PreAlpha3 ile ilgili deneyimlerimi anlatacağım.
Ben gerçek sisteme kurdum; ama gerçek sistem dediğim bir netbook.
Performansına bayıldım. Kde4'ün Kde3'ten daha hızlı olmasına mı vermeli,
yoksa netbook'un kalitesinden ileri gelen bir şey mi bu konuda pek bir şey
diyemeyeceğim.

Kurulumu USB bellekten yaptığım için (malum cd-rom yok) GRUB yapılandırması
yanlış oldu. Sanırım usb belleği de bir disk partisyonu olarak gördüğü için
(hd0 olarak) Pardus'un kurulduğu alan için root (hd1,4) falan diye
yapılandırıyor.

Bunun dışında, önceki mesajlara baktığımda Firefox'un öntanımlı tarayıcı
olduğunu gördüm, eğer daha önce sözü edilmemişse söyleyeyim, GTK+ temaları
için öntanımlı tema KDE'ninkiyle özdeş olursa daha iyi olur, uyumluluk
hesabı =)

Bunun dışında bir sorun henüz yakalayamadım. Pardus 2009 çok güzel olacak,
herkesin ellerine sağlık.