[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 18:53:23 EEST

2009/5/10 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 10 May 2009 Pazar günü (saat 15:19:10) İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> COMAR network ailesine tonla güncelleme yaptım bu haftasonu, birçok
> düzeltme
> var.

Thread'i hijack etmis gibi olmayim ama (turkcesini nasil deriz bilemedim),

Bahadir hocam su network ailesine elin degmisken benim networkbridge
metodunu da entegre edebilsek acaip super olurdu:

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/erenoglu/server/networkbridge/

Bir cok sanal makine kullanan kullanici var, onlarin cok isine yarayacaktir
ve guzel bir ozellik olacaktir.

Selamlar,
--
Emre