[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
10 Mayıs 2009 Paz 16:29:22 EEST

Sun, 10 May 2009 14:48:30 +0300, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> xorg=off veya xorg=safe ile açıp (grub menüsündeki seçenekler de
> olur) o seçeneği ekleyebilirsin.
> Hatta safe mode artık geçici olduğu için en kolayı safe mode ile
> kurulum olur.
xorg=off secenegi Onur gibi bende de calismadi, xorg=safe ile actigimda
ise Yali'da next dugmesinin bulundugu en alt kisim gozukmuyor, o yuzden
ilerleyemiyorum.

xorg=safe ile acikken konsola gecip, yali4 ve xdm servisini kapatip
/etc/X11/xorg.conf'u editlemeyi denedim. Yerinde yeller esiyordu :).
Yerine kendim DRI/AccelMethod degistiren secenekleri ekledim, servisleri
tekrar baslattim ama yine kitlendi.

Oraya koydugum xorg.conf'u kaale almiyor olabilir mi?

                   Doruk