[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 15:55:51 EEST

2009/5/10 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> O popuplar strigi yüzünden çıkıyor. Sadece Nepomuk açık kalırsa çıkmıyor
> onlar. Oradaki metni de düzeltebiliriz tabi.
>
> Yalnız bende o popuplar nadiren çıkıyor. Uzun zamandır görmüyorum desem
> yeridir. İlginç.

Bende de uzun zamandir cikmiyor. Sadece yogun disk aktivitesi ile sisteme
ilk acildiginda logon oldugumda cikar(di). Simdilerde o da cikmiyor. Demek
ki ilk sistem kuruldugunda indexleme isleri zaman aliyor, daha sonra artik
index sadece degisen dosyalarla ugrasacagi icin bu kadar popup'a gerek
kalmiyor.

Artik tum isletim sistemleri -ana linux dagitimlari dahil- bir arama
yazilimi ile geliyorlar. Bu de-facto standard oldu gibi. Bu durumda Kaptan:
 - Kullaniciya ilk bir kac gun arama fonksiyonu yuzunden sistemin biraz
yavas calisabilecegi bilgisini vermesi ve strigi'yi on tanimli olarak acik
tutmasi
 - Kullaniciya hepten kapatmak isteyip istemedigini sormasi

mantikli olabilir.

--
Emre