[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
10 Mayıs 2009 Paz 13:57:38 EEST

10 May 2009 Pazar günü (saat 13:50:48) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

Buna katılıyorum, nepomuk'u kapatmaya gerek yok. Strigi için de biraz
düşünelim, daha verimli kullandırabiliriz belki sistem kaynaklarını.

O indekslerin o kadar çok çıkması normal değil, sorun sanırım ne nepomuktan ne
strigi'den kaynaklanıyor. Power management'la alakası var galiba, daha detaylı
inceleyeceğim. Power management status'leri yanlış geldiği için böyle
davranıyor olabilir.

> O popuplar strigi yüzünden çıkıyor. Sadece Nepomuk açık kalırsa çıkmıyor
> onlar. Oradaki metni de düzeltebiliriz tabi.
>
> Yalnız bende o popuplar nadiren çıkıyor. Uzun zamandır görmüyorum desem
> yeridir. İlginç.

Dediğim gibi, sürekli çıkmasını kesinlikle kapatacağız ama strigi'yi
iyileştirerek öntanımlı açık getirmek de bir fikir.

--
Gökçen Eraslan