[Gelistirici] Contrib deposunun düzenlenmesi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 06:09:50 EEST

2009/4/21 Türker SEZER <turkersezer at tsdesign.info>

> contrib/devel deposunu en kısa zamanda contrib/2009 olarak yeniden
> yapılandırarak taşıyacağız. Contrib 2009 ile ilgili çalışmalara da o zaman
> başlayabileceğiz umarım.

Türker eline sağlık, ama şu *-engines* paketlerinin gnome'un temel dizininde
yer alması uygun değil gibi. Kararlı depoda gtk-engines paketi, *
/desktop/toolkit/gtk* içine gitmiş, gtk-qt-engine-kde3 paketi *
/desktop/toolkit/qt3* içine gitmiş. bence bu gtk2-engines-{nodoka, murrine}
paketleri */desktop/toolki/gtk* içine gidebilir.

yelp paketi *gnome/addons*'a gidebilir. gksu da gidebilir; ama o esasında
bir kütüphane, yani örneğin Wicd isimli bir ağ uygulaması, internet erişimi
için gerekli root parolası sorgulama ekranını gksu kütüphanesinden sağlıyor.
Benim tercihim *gksu* için *gnome/library* olmasından yana. ama library alt
bileşeninin olması söz konusu değilse belki *gnome/admin* daha doğru
olabilir.

Glista bir yapılacak listesi uygulaması, *office/misc* içine gider.

Bunun dışında gözüme çarpan bir şey bulamadım. Bu arada bu epostayı dün
akşam yazmaya başlamıştım, sonra uyuyakalmışım, beklettiysem seni kusura
bakma =)

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net