[Gelistirici] [RFC] autotools.install() da pythonmodules.install() gibi otomatik dodoc yapsın

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 03:34:28 EEST

2009/4/29 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Wed, 29 Apr 2009 01:50:35 +0300, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> +1

ekteki patch'te şu şekilde yaptım:

pythonmodules'teki autododoc kısmını pisitools'un içine autotools()
fonksiyonu olarak taşıdım. böylelikle pisitools import edildiğinde autododoc
istenilen her yerden çağrılabilecek.

install kısmında da auto_dodoc='Yes' default geliyor autotools'ta da
pythonmodules'te de. auto_dodoc='No' vermeniz yeterli.

örnek: autotools.install("PREFIX=%s/usr" % get.installDIR(),
auto_dodoc='No')

-serdar