[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
10 Mayıs 2009 Paz 00:04:23 EEST

09 May 2009 Cumartesi günü (saat 23:28:44) Barış Metin şunları yazmıştı:

> Bu arada Virtualbox uzerine kurulum yaptim. El ile yapilandirma yaptim
> ve duzgun calisiyor zaten. Bu yapilandirmayi zorg'un yapmasi
> gerekmiyor mu? Yoksa on tanimli boyle birakiyoruz ve display-manager
> ile yapilandirmasini mi istiyoruz kullanicinin?

virtualbox sürücüleri henüz merge edilmedi. Edildiğinde CD'ye alabiliriz. Bu
sürücülerle sorun yok zaten.

zorg'un çoğu durumda bir şey yapmasına gerek yok. Sürücüler aynı işi daha
düzgün bir şekilde yapabiliyorlar. Herhangi bir sorun çıkarsa kullanıcı
görüntü yöneticisi ile düzeltebilir.