[Gelistirici] libxmlpp / libxmlpp2 acayipligi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
7 Mayıs 2009 Per 16:39:18 EEST

Merhaba;

Thursday 07 May 2009 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> En basindan beri boyle (ignore-file-conflicts ile) kullaniyorduk
> farm'i diye hatirliyorum. Caglar ya da Meren daha iyi bilir fakat tum
> paketleri kurdugumuz icin zaten cakisma oluyordu bazi paketlerde.
> Kisaca, farm'in hata vermemesi normal fakat bunu yine de bir sekilde
> raporlamasi daha olur sanirim.

Yep, yazacaktım unutmuşum - farm hep ignore-file-conflicts ile çalışıyor..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]