[Gelistirici] libxmlpp / libxmlpp2 acayipligi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Mayıs 2009 Per 09:54:57 EEST

Merhaba,

 2009'da programming.library altinda libxmlpp ve libxmlpp2 isimli iki
tane paket var. Bunlarin ikisi de ayni paket gibi gozukuyor.

 2008'de ise bunlar farkli tarihceleri olan paketler. Ama ayni "sonuca"
sahipler.

 libxmlpp (1.x) ve libxmlpp2 ayni anda sistemde bulunabilsin diye ayri
ayri paketlenmis; bir noktada Erdinc libxmlpp'yi 2.x surumune gecirmis
ve boylece ayni isleve sahip iki ayri paket olusmus gibi duruyor sanki.

 Nasil cakisip farm'i patlamamislar anlamadim. Ya da ben mi bisi
kaciriyorum?

                   Doruk