[Gelistirici] Contrib deposunun düzenlenmesi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Mayıs 2009 Sal 00:04:48 EEST

On Mon, 4 May 2009 10:22:58 +0300
Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info> wrote:

> Bir takım teknik aksaklıklar yüzünden geciken component/paket
> ayrıştırma işini sonunda tamamladım.

 eline sağlık

> Yeni paket listesine [1] adresinden ulaşabilirsiniz. [2] adresinde de
> kararsız kaldığım birkaç paket var.
>
> [2] adresindeki paketlerden,

 devhelp program API leri görüntülemek için bir araç, programming/tool
altına gidebilir

> opencompositing bileşenini yeni düzende nereye almamız gerekiyor karar
> veremedim. Window managerlar için ayrı bir bileşen açalım mı, yoksa bu
> yapıda bir bileşen altına mı alalım?

 desktop/cairo-dock  desktop/kiba desktop/compiz haliyle güzel ve temiz
olur bence

> science bileşeni altında çok sayıda haritalama/gps paketleri mevcut.
> Bunlar için science ya da util altında ayrı bir bileşen açalım mı?

 util/gps ?

> Yine science altında plotting yazılımları mevcut. Diğer dağıtımlar
> science/visualization altına toplamış bunları. Bu paketler için öyle
> bir bileşen açabilir miyiz?

 visualization çok genel geldi bana, science/plotting daha aklıma
yatıyor ama paketleri pek tanımıyorum, visualization derseniz ona da
tamamım